onsdag 8. februar 2017

Vinterkort


Endelig fikk jeg til å både fargelegge motiv, lage kort, OG blogge om det:) Lenge siden alle tre tingene har sammenfalt:)
Dagens kort har motiv funnet på nett, HER er link til motivet. Jeg har fargelagt med copics, og arkene jeg har brukt er fra Maja design. Gratulerer dies fra Kort og Godt. Snøkrystallene er en mix av dieser kjøpt på ebay, ett bånd kjøpt på europris og en trefigur fra Papirdesign. Jeg har og stemplet ett Tim Holtz stempel og embosset det med hvit embossing, før jeg fargela bakgrunnen med distress ink.


Jeg skrev desverre ikke ned fargene jeg brukte denne gangen. Ble ikke perfekt akkurat, kunne jobet mer med ansiktet, ser jeg. Jeg vet ikke helt hva som skjedde med leppene.....


 Innsiden. Enkelt og greit pyntet med rester fra kortet.


Med dette kortet ønsker jeg å delta på utfordringen til copicmarkernorge Vinter.


Klem, Veronica

4 kommentarer:

Kristina sa...

Dette kortet likte jeg kjempegodt, mange fine detaljer og ikke minst kjempebra fargelegging. Synes du har gjort en knalljobb. Det motivet fra Sureya er et av mine favoritter. Tusen takk for at du deltar i vinterutfordringen hos Copic Marker Norge.
DT Kristina

Lena sa...

Så kjekt å se at du har fått tusjene i gang igjen! :-D Faktisk har jeg tenkt på det lenge, at jeg også må ta de fram igjen så det hjelper å se at du er i gang :-)

Knallstilig kort og flott fargelegging, iskaldt og gjennomført :-)

Elizabeth sa...

Vakkert, Veronica, både kort og fargelegging! Takk for at du deltar hos CMN! Fint å se at du er i farta med tusjene! Klem, Elizabeth

Shirley B. Houghton sa...

Enjoyed reading the article above, really explains everything in detail,the article is very interesting and effective. Thank you and good luck for the upcoming articles. also you can find an article here about to download free Auto clicker