søndag 6. september 2015

Høsten er her


Høsten har kommet hit til Alta, og med den kommer de nydelige høst-fargene:) I dag har jeg lyst til å vise fram ett kort inspirert av høsten.Motivet er fra Saturated Canary, tekst-stemplet er ett av mine absolutt favoritt-stempler fra Tim Holtz. Diverse dieser, bl.a. en sløyfe fra Tim Holtz, også det en favoritt:) Blomstene er fra Papirdesign, og de krøllete grenene er fra Kort og Godt. Mønsterpapirene er skikkelig gamle, det er en 6x6 blokk fra Basic Gray.


Motivet er som vanlig fargelagt med Copics, og jeg skrev ned de fleste fargene:
Hår: YR23, YR21, YR21, Y11
Hud: E11, E00, E000, E93, R22
Lilla: V20, V22, V25, V28
Grønt: G40, G43, G46
Fargene jeg brukte på bakgrunnen har jeg dessverre ikke skrevet ned. I tillegg brukte jeg litt distress stickles for å lage litt dråper rundt omkring. 


Innsiden ble pyntet med restepapir og ett stempel fra Norsk stempelblad.

Dette kortet passer inn i utfordringene hos:
cutecardthursday Autumn Leaves
copicmarkersverige Anything goes
scrappelyst Sirkler

Tusen takk for at du tok turen innom, og kom gjerne igjen:)

Klem, Veronica

4 kommentarer:

Hege sa...

Kjempefint kort.
Lekker fargelegging.

Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege.

Katrine E. Bråten sa...

Herlig kort og nydelig fargelegging. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

Gunn (Merete) sa...

Hei
Dette var et skikkelig herlig kort. Moro å bruke gamle papirer osv. Noen ganger kan det være spennende å gå på skattejakt blant egne ting.
Klem Gunn***

Kristine Henanger sa...

Så herlig og søtt kort du har laget :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Scrappelyst :)
God helg!