fredag 28. mars 2014

Kjære Bestemor

Hei:) Lenge siden jeg har blogget nå:) Jeg har mange kort ferdiglaget, har bare ikke blogget dem;) Dette kortet laget jeg for ett par uker siden, da svigermor hadde bursdag. Motivet er fra Kenny K, tror jeg, mønsterpapirene er Basic Gray og oppsettet fant jeg toturial på i det forrige ett trykk bladet.
 Motivet fargela jeg på ett scrappetreff, og fargene er dessverre ikke skrevet opp:( Men jeg brukte Copics, og jeg husker at kjolen er farget i BG70 serien. Jeg fikk låne en selvblandet BG71 av Lena.
 

 Blomstene fra WOC har fått ett strøk med glittermaling for å skinne litt:) Båndet er en siste rest av noe som har ligget i mange år:)

Innsiden fikk et stempel fra Norsk Stempelblad. Herlige pynteark som fortjente å vises.

Med dette kortet ønsker jeg å delta på følgende utfordringer:
http://polkadoodle.blogspot.no/ Spring is in the air
http://acreativeromance.blogspot.no/ Spring flowers
http://paper-craftingjourney.blogspot.no/ Anything goes

Takk for at du tok turen innom, og kom gjerne igjen:)
Klem, Veronica

5 kommentarer:

Jenn Borjeson sa...

Oops - we require the use of our images in our challenges at Dilly Beans. Please try again! :)

Exclusively by Mel sa...

Gorgeous card! thanks so much for joining us at A Creative Romance.
Mel. xxx

Gunn (Merete) sa...

Hei
Herlig kort. Likte veldig godt papirene du har brukt.Dette motivet er jo så herlig og morsomt å bruke til ei bestemor.
Ønsker deg en fin uke.
Klem fra Gunn***

KandA sa...

Wonderful card. thanks for joining us at the PCJ challenge xx

Unknown sa...

Beautiful Card thank you so much for entering the Polkadoodles Challenge

Hugs Kerrie xx
Polkadoodles DT