tirsdag 19. februar 2013

Utfordring #32 hos CMN

 Denne gangen har vi en skisse og ett ønske om stjerner som oppgave hos CMN. Her er kortet jeg lagde til denne utfordringen:) Motivet er fra Saturated Canary, fargelagt med copics:) Mønsterpapirene er fra Maja design, og tekst-stemplet er fra Northstar stamps. Og endelig fikk jeg brukt den nydelige gjerde-diesen fra Spellbinder som jeg fikk i advents-kalenderen min! Ellers fant jeg fram litt av hvert fra forskjellige plasser, alt etter hva jeg ville bruke;)
 Fargene jeg har brukt er:
Hud: E11, E00, E000, E93
Hår: E57, E55, E53, E51, E50
Kjole: RV000, R81, R83, R85
Strømper: BG90, BG93, BG96, BG99
Skygge: T2, T1, T0, Blender
Denne gangen ble det ett skråstilt staffelikort:) Ikke så mye pynt inni, men god plass til en personlig hilsen:)

Ta gjerne turen innom CMN og se hva de andre jentene har funnet på, der er mye flott å se på:)
Klem, Veronica

7 kommentarer:

Scrappellen sa...

For et nydelig kort! Så herlige farger og papirer, og lekre detaljer. Flott fargelagt motiv, og jeg synes du bare blir bedre og bedre..og bedre for hver gang du legger ut et kort, så nå har du vel snart nådd "toppen"♥♥!;))
Klem, Ellen

Gro sa...

Superherlig kort. Og du har fargelagt motivet helt fantastisk flott.

Klem :o)

Kjersti sa...

Så lekkert Veronica, herlige farger, nydelig motiv og masse flotte detaljer!
Ønsker deg ei fin uke!
Klem fra Kjersti:)

Lena sa...

Kjempefint kort :-) Gleder meg også til å bruke den diesen, har så langt ikke hatt noen kort den har passet på :-)

Bente Årstad sa...

Nydelig fargelagt motiv og kortet var bare flott, klem bente;)

Siv sa...

Dette kortet er bare fantastisk vakkert :) Søndagsklem fra Siv

Christina C. sa...

Outstanding job coloring and showcasing this beautiful image!