torsdag 30. august 2012

Bryllup


Da utfordringen var å leke med blenderen hos Copic-norge, lagde jeg flere forsøk før jeg bestemte meg for hvilket jeg skulle sende inn. Her er ett av forsøkene blitt til ett kort:) Motivet er fra TiddelyInks, fargelagt med copics, selvfølgelig:) Samme teknikk på skjørtet her, som på det som ble levert inn. Mønsterpapirene er fra Maja desig, atter en gang:) Elsker disse papirene:) Tekst-stemplet og charmsene er fra Kort og godt, blomstene fra WOC og blondene er noe jeg fant i boksen min.   
                                                  Fargene jeg har brukt denne gangen er:  
 
Hud begge: E11, E02, E00, E000, E0000
Hår jente: E47, E43, E42, E41                                            
  Hår gutt: E59, E57, E55                                                    
 Klær gutt: W9, W7, W5, W3, W1, W0, W00                      
 Klær jente: T5, T3, T1, 0                                                
 Roser: R39, R37, R35, G28                                           
Skygge: W1, W00, B0000                                               

Også denne gangen ble det ett staffeli-kort. Kanskje på tide å prøve noe annet? Nå holder jeg på med ett mini-album for min svigermor, å når jeg er ferdig med det, skal jeg prøve meg på del 4 av copics sommerkonkurranse, som jeg var så heldig å gå videre til:)

Dette kortet passer godt inne hos http://papirdokkene.blogspot.no/ , hvor oppgaven er "ferden videre"
Her har jeg tenkt at ett bryllup markerer starten på noe nytt:)
Takk for at du tok turen innom, å kom gjerne igjen:)

7 kommentarer:

Kerttu sa...

Utrolig flott bryllupskort. Mange flott detaljer å se på og flott fargelegging. Nyyyydelig:)

Lena sa...

Et tøft og gotisk bryllupskort ble det og effekten på brudekjolen ble flott, skikkelig stilig kort :-)

OG gratulerer så masse med å gå videre konkurransen, det syns æ var vel fortjent :-)) Lykke til i del 4!

Cathrine sa...

Tøffe og modige farger til et bryllupskort å være, men med deg kan det ikke bli feil! Kjempe fint kort, Veronica!

Cathrine sa...

Tøffe og modige farger til et bryllupskort å være, men med deg kan det ikke bli feil! Kjempe fint kort, Veronica!

Linda sa...

Knalltøft!! Digger motivet og det er virkelig lekkert pyntet :)

Takk for at du scrapper med Papirdokkene

Strikkelene sa...

Herlig kort! Likte at det blei så "vågalt" - og samtidig bare helt lekkert!

Flinka!!! :) :)

Anne sa...

Woooow for et flott kort! Så fine farger, lekkert oppsett og fantastisk fargelagt motiv:))
ME LIKE:))

Takk for ditt bidrag til Papirdokkene7

Smil fra Anne:)